Látogatók

Sziasztok!

Örülök, hogy itt vagytok!
Remélem, kedvet tudok csinálni nektek az olvasáshoz, filmekhez, a színházhoz, és a koreai popkultúrához, s hogy tetszeni fognak a bejegyzéseim. Fontos számomra, hogy ti, akik az oldalon jártok, ne csak egy arctalan tömeg legyetek. Az oldal tényleg naplószerű, már olyan tekintetben véve, hogy tényleg az őszinte benyomásaimat írom le. Örülnék, hogy ha ti is részt vennétek benne, írnátok egy kommentet vagy e-mailt bármikor, ha egy téma felkeltette az érdeklődéseteket, ha egyetértesz velem, ha nem értesz egyet velem, ha tetszik az oldal, ha nem tetszik, ha észrevételed van, kérdésed, ötleted, kívánságod, hogy miről legyen még szó, plusz a ti ajánlásaitokra is kíváncsi vagyok. Erre nem azért van szükség, hogy növelje a statisztikai adatokat, hanem hogy élettel telivé váljon a blog, s hogy alapvetően egy kommunikatív közösséget alkothassunk, akiket a könyvek hoznak össze. Ha kritizálni akarsz, azt is megteheted, csak arra kérlek, legyen valami használható alapja, hogy javíthassak ott, ahol kell. Az utálkozókkal nagyon nem tudok mit csinálni. A maximum, amire képes vagyok, hogy felhőtlen időtöltést kívánok!

2018. március 31., szombat

#7Blogprojekt - II. Tavaszi kezdőszett book tag


Na, hello, hello. A mai első napirendi pont: mindenki nézze meg a Fekete Párducot! Mert valami atomjó! Igen, most voltam moziban. A második: immár hetedjére jelentem be a Blogprojekt második napját. Ez a hetedik-második nap. Annyian vannak, mint a gonoszok. :D
Na, Felhő, ne bomolj. Gyerünk!

Szóval ezúttal ismét egy, a Blogprojekt berkeiben világot látott book taggel készültünk, amit most én írtam. Próbáltam a tavasz köré építeni a szempontokat, és igen, számomra is rejtély, miért hagytam ki a csoki tojást… Egal. Vágjunk bele! J
1. Virágágyás – a leggyönyörűbb borító
Az előző nap már mind összegyűjtöttük a szerintünk tavaszi hangulatot sugárzó borítókat, de számomra az all time favorit a…. éééééés nagyon jó lenne, ha ezt így ki bírnám jelenteni, na de nem bírom, most hirtelen 4 is eszembe jutott. De legyen az, amit akár naponta többször is leveszek a polcról, csak úgy, hogy gyönyörködhessek benne – Kiera Cass: Az Igazi. Az egész sorozat csodaszép, de ez a kötet egyértelműen viszi a pálmát, annyira fehér, és harmadik rész, és szép, és awww!
Kapcsolódó kép
2. Sonka – a legvastagabb könyv, amit olvastál
A maga fizikai valójában ez minimum 3 kötet, de egyként szokták emlegetni, molyon is úgy van fent…. szóval a Gyűrűk Ura. Érdekes volt, de nagyon hosszú, majdnem két hónapig tartott kiolvasni, és mellett csak elvétve olvastam néha mást. De valljuk be: 1700 oldal alatt azért kialakul egyfajta érzelmi kötődés.
3. Pillangó – a legrövidebb könyv, amit olvastál
Cassandra Clare és Maureen Johnson tollából A Whitechapel réme, ami mindössze 70 oldal, de milyen jó 70 oldal! Nagyon tetszett ez a történet. A sorozatból még csak az első 4 részt sikerült elolvasnom, de azok közül ez a legjobb és a leghumorosabb. ÉS persze feltűnik ott egy ibolyakék szemű, fekete fürtös Herondale-fiú is… J
4. Olvadás – egy könyv, ami melegséggel tölt el
Okváth Anna: Más állapotok. Szerethetőbb karaktereket keresve se találnék, a sztori egyszerre bohókás, de amilyen szertelen, annyira szívbemarkoló. De a vége még mindig idegesít….
5. Zivatar – egy könyv, amin sírtál
Fogalmam sincs, hogy, de Amy Ewin: Az Ékkő című könyve elején, mikor Violet hazamegy a családjához, akkor sírtam. Nem sírtam a Csillagainkban a hibán, se a Veled minden hely ragyogón, semmin, de mikor Violet megöleli a húgát, ott eltört a mécses. Talán azért, mert nekem is van húgom, akiért bármire képes lennék.
6. Húsvéti nyuszi – egy önzetlen karakter
Jem Carstairs? Róla aztán igazán nem mondható el, hogy nem tökéletes! Hiába billen nálam – de csak egy hajszálnyival – Will felé, Jemet nem lehet nem szeretni, egyszerűen egy földre szállt angyal, olyan, aki semmit nem tagadna meg a parabataiától, még ha az a valami Tessa is.
Kapcsolódó kép
7. Tojásvadászat – könyv, amire véletlenül bukkantál rá
Örök kedvencemet, Az Útvesztőt egy Tescoban leltem meg, úgy, hogy amúgy egyáltalán nem akartam könyvet venni. De elég volt elolvasnom az első fejezetet, hogy meghozzam a döntést: márpedig ő jön velünk haza! És így rátaláltam a máig kedvenc disztópia-sorozatomra. (Még mindig nem tudom magam túltenni a Lázkódon!!)
Kapcsolódó kép
8. Ébredés – egy könyv, ami kihozott egy olvasói válságból
Január 14-étől egészen március fogalmam-sincs-hanyadikáig tartott a legutolsó alig-olvasós időszakom, amikor totálisan szét voltam esve, de minden területen, és minden elképzelhető módon. Akármilyen könyvbe kezdtem bele, egyszerűen nem kötött le. Próbálkoztam Harry Potter-újraolvasással is, ami átmenetileg megoldásnak számított, de még mindig nem volt teljes a siker, és se a YA, se a romantikus műfaj nem segített. Végül az Éjangyal 2, Az árnyékvilág peremén törte meg azt a bizonyos jeget, a Lázkód pedig valóságos globális felmelegedést okozott. Mind a kettő akciódús, fordulatos, sötét és mindenki összeesküszik mindenki ellen… egyáltalán nem románc vagy YA. Perfekt!
9. Hosszabb nappalok, rövidebb éjszakák – egy könyv, ami sokáig ébren tartott, így pillanatok alatt reggel lett.
Sarah J. Maas: Üvegtrón. Azok az átolvasott éjszakák…
10. Locsolkodás kölnivel – egy könyv, ami kezdettől fogva bűzlött
Debora Geary: Modern boszorkány. Én tényleg szerettem volna szeretni, de minket egyszerűen nem egymásnak teremtettek. Bár úgy tűnik, éppen elveszi ezt a pozíciót egy másik Dream válogatás-beli könyv, Az elfek öröksége, amit pont most olvasok. Azt hittem, egy könyv, amiben benne van az a két szó, hogy elf illetve sárkány, az nem lehet unalmas. Hát… de.
(+ a Köd és harag udvarával is nagyban haladok – a 30. oldalon sikerült kitalálnom, ki lesz az áruló)

11. Locsolkodás slaggal – egy könyv, ahol nem sejtettél semmit… és aztán nagyot szólt!
Útvesztő, Éhezők Viadala, Párválasztó… De ami a legeslegnagyobb sokk volt számomra, az Kemény Zsófi: Én még sosem című regénye. Semmit sem sejtettem… illetve de, sejtettem én sok mindent, csak nagyon nem azt, ami aztán történt!! Nagyon jó könyv, ajánlom! ;)
***
Köszönöm szépen, hogy elolvastátok. Ha van kedvetek, nyugodtan töltsétek ki te is, forrásként hivatkozva a Blogprojektre. További résztvevők:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése