Látogatók

Sziasztok!

Örülök, hogy itt vagytok!
Remélem, kedvet tudok csinálni nektek az olvasáshoz, filmekhez, a színházhoz, és a koreai popkultúrához, s hogy tetszeni fognak a bejegyzéseim. Fontos számomra, hogy ti, akik az oldalon jártok, ne csak egy arctalan tömeg legyetek. Az oldal tényleg naplószerű, már olyan tekintetben véve, hogy tényleg az őszinte benyomásaimat írom le. Örülnék, hogy ha ti is részt vennétek benne, írnátok egy kommentet vagy e-mailt bármikor, ha egy téma felkeltette az érdeklődéseteket, ha egyetértesz velem, ha nem értesz egyet velem, ha tetszik az oldal, ha nem tetszik, ha észrevételed van, kérdésed, ötleted, kívánságod, hogy miről legyen még szó, plusz a ti ajánlásaitokra is kíváncsi vagyok. Erre nem azért van szükség, hogy növelje a statisztikai adatokat, hanem hogy élettel telivé váljon a blog, s hogy alapvetően egy kommunikatív közösséget alkothassunk, akiket a könyvek hoznak össze. Ha kritizálni akarsz, azt is megteheted, csak arra kérlek, legyen valami használható alapja, hogy javíthassak ott, ahol kell. Az utálkozókkal nagyon nem tudok mit csinálni. A maximum, amire képes vagyok, hogy felhőtlen időtöltést kívánok!

2018. január 11., csütörtök

Újévi fogadalmak Book Tag

Halihó, boldog új évet így utólag is! És ha már újév, akkor újrakezdés.
Veletek is előfordult már, hogy valamin nagyon változtatni akartatok, de már így december tájékán csak legyintettetek rá, hogy ó, majd január 1.-jétől? Mert nálam ez valahogy sohasem válik be, ezért én azt vallom, hogy ha az újrakezdésen jár az eszed, tegyél érte még ma, fölösleges kivárni az év végét. Mindennek akkor van itt az ideje, mikor úgy érzed, és a jeles dátumok ilyenkor ne szóljanak bele – bármennyire is könnyű lenne engedni a csábításaiknak, elvégre adnak még neked egy kis időt a nagy terv elstartolásáig, de miért hátráltatnának, ha te már ott állsz tettre készen és mindenre elszántan a feladat előtt?
Épp emiatt nem is szoktam újévi fogadalmakat tenni, de a book tageket viszont imádom, és mikor Beatrice kihívott az Újévi Fogadalmak Book Tag-re, már csak egy szusszanásnyi időre vártam, amikor végre kitölthetem. J Szóval jöjjenek a könyves fogadalmaim 2018-ra nézve.
Képtalálat a következőre: „2018 new year”
1. Egy író, akitől még semmit nem olvastál, de idén szeretnél
J. L. Armentrout. A Luxent már nagyon régen el szerettem volna olvasni. Viszont ez úgy látszik, eddig tipikusan egy olyan sorozat volt, amiről tudtam, hogy így vagy úgy, egyszer tuti sort kerítek rá, ezért csak halogattam, halogattam… És ennek itt húzzuk meg a végét! Ebben az évben ez a sorozat úgy el lesz olvasva, hogy csak na! :D
2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni
Mint égen a csillag… erre nem is válaszolok. J
3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni
Kettő is van, pár napja kaptam őket kölcsön a hegedűtanáromtól. Az egyik az Üvöltő szelek, a másik pedig a Jane Eyre. Ez a két könyv már korábban is érdekelt, idén sort is kerítek rájuk. J
Képtalálat a következőre: „árnyvadász rúnák”4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni
Ebből a kategóriában is rengeteg van, de itt azért egy kicsit konkrétabbak a kilátások. Szeretném újraolvasni a Harry Pottert és mindent, ami Árnyvadász! J Ez utóbbiban az Árnyvadász Akadémia nagy része, valamint a Bane Krónikák és a Gonosz Fortélyok egész első olvasás lesz. Nem kis projekt lesz, az biztos! Plusz jelentkeztem egy kihívásra molyon, ahol az a feladat, hogy egy hónap alatt olvasd el a teljes Szent Johanna Gimit. Hát, meglátjuk sikerül-e.
5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre
Á, túl sok van ahhoz, hogy az összeset felsoroljam, de pl. az Aristotle ​és Dante a világmindenség titkainak nyomábant már kikölcsönöztem a könyvtárból, valamint eltökélt szándékom, hogy idén végre olvasok valamit Rácz-Stefán Tibortól.
6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél
Brent Weeks: Az árnyak útján (670). És ha év végéig visszakapom az Azt (1184), akkor esetleg… próbálkozni lehet…
7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél
Lásd újraolvasások.
8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén
Jenny Han: Utóirat: még mindig szeretlek. Természetesen hozzáolvasva (negyedjére) az első rész is. J
9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2018-ban fogsz
Luxen, illetve egy régi álom, hogy az Ambrózy báró eseteinek összes részét beszerezzem, és saját példányból olvassam. A 2,5. részig már olvastam, de a teljes óriási újraolvasás csak akkor fog elindulni, ha már a polcomon lesz az összes gyönyörűség!

10. Egy megkezdett sorozat, amit be fogsz 2018-ban fejezni
Üvegtón és Trónok harca *.*
11. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?
Nem szoktam tervezni, ez a bejegyzés is elég rendhagyó számomra, általában azt szoktam olvasni, amihez éppen kedvem van. Azért idén is szeretném megközelíteni, ne adj’ isten, elérni a 100 könyvet. (Ahogy egyébként válaszolgatok a kérdésekre, és gyűlnek a könyvek, már majdnem átugrottunk a háromjegyű számok közé… J)
12. Bármilyen egyéb célkitűzés?
Rengeteg molyos kihívást bevállaltam erre az évre, bármennyire is megfogadtam (látjátok, mégis szoktam :D), hogy nem esek át a ló túloldalára, de ha egyszer annyi kreatív és szórakoztató feladattal találkoztam, és nem bírok közülük választani? Több mint valószínű, hogy nem fogom tudni majd az összeset teljesíteni, de az eltökéltség már megvan. Már csak olvasni kell! :D
Nos, ez így összesen 69 könyv, szóval a 100-as tervtől már nem is állok annyira messze. Összegyűjtöttem őket egy listára, amit szerintem az elkövetkező hónapok során még jó pár könyvvel bővíteni fogok. J

És ti miket fogadtatok meg 2018-ra? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése